czwartek, 25 lipca 2013

Mediowy notes

No i skusiłam się na kolejne wyzwanie Lift summer crafts- mixed-media chociaż u mnie z mediami krucho :) nadal posiłkuję się barwnikami spożywczymi, maskami zrobionymi własnoręcznie i farbą akrylową :). Mam nadzieję, że to nie dyskwalifikuje mojej pracy, którą zgłaszam praktycznie na ostatnią chwilę ...
 
Tym razem powstał notesik na ważne zapiski :) nie mogło oczywiście zabraknąć kawałków mojej szydełkowej serwetki i własnoręcznie klejonych kwiatków ;)
 
Oj a jakie ja mam teraz cudne paluchy :) idealne do wyjścia na miasto ;) haha
 
  
Tak długo oglądałam cudne prace Kasi - Czekoczyny, że przesiąkłam nimi na amen ;)
 
 
Dodam jeszcze zdjęcia zrobione w świetle dziennym, bo tamte były robione grubo po godzinie 20 :)
 







13 komentarzy:

  1. Wspaniale!! Absolutne cudo, chętnie obejrzałabym na żywo, musi się prezentować zjawiskowo. Jestem nim absolutnie oczarowana i dziękuję Ci za miłe słowa i cieszę się ogromnie że podobały Ci się moje prace i filmy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ślicznie Ci dziękuję za tak miłe słowa :) Twoje prace są absolutnie cudne ...

      Usuń
  2. Jak ja uwielbiam takie mediowe prace! Zachwycający! Dla mnie media to pięta achillesowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam to pacianie (pomimo tych brudnych paluchów). A w ogóle próbowałaś???

      Usuń
  3. Dzięki Frezji zakochałam się w mediowych dziełach,a Twój notesik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały notesik :)Ja też nie mam mediów, może spróbuję tak jak ty działać... Zainspirowałaś mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny notes! Świetnie Ci idzie ta zabawa mediami!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jakie to ładne :) aż szkoda wpisać coś do środka żeby nie popsuć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny notes! Na wskroś przesiąknięty rzeczywiście Czekoczynowymi klimatami :) Dziękujemy za udział w Lift Summer Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie Ci wyszło :D nawet nie widać, że to nie typowe media :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny notes! Jest po prostu niesamowity!:)

    OdpowiedzUsuń