poniedziałek, 25 listopada 2013

Girlanda gwiazdkowa nr 3 :)

i jeszcze jedna ;)



7 komentarzy:

  1. Super są Twoje girlandy - jak zdążę to sobie też taką zrobię (no może mniejszą) - do okna. A Ty Justynko jak będziesz je wykorzystywać - będzie jakaś specjalna dekoracja? Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć :)). A wiesz, że ja kiedyś popełniłam firankę na szydełku - 3 lata mi zeszło :). Teraz jest już dosyć leciwa i muszę ją reanimować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Ewuś :) ja też planuję powiesić ją na oknie ;) Jeżeli chodzi o takie duże projekty to jakoś nie mam do nich cierpliwości :) mnie cieszy szybki efekt ... dlatego lubię robić takie drobiazgi :)

      Usuń
    2. Ja teraz też nie porwałabym się na takie duże wyzwanie (nawet nie ma szans). Kiedyś miałam cierpliwość :).
      Będę czekać na zdjęcie Twoich gotowych dekoracji :). W sumie do świąt niedaleko.

      Usuń
  2. Fantastyczne piękne girlandy, cudne..No i..takie gwiazdki.PRAWDZIWE rarytasy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje szydełkowe girlandy, są przecudne i bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkuj, produkuj - śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń