środa, 12 lutego 2014

Kartka ślubna

Ja nadal w tematach miłosnych :) Kolejna kartka ślubna, w której dość nietypowo wykorzystałam tekturkę po napisie ;) Powiem Wam, że efekt mi się spodobał ... trochę tak nietypowo ... Do tego mnóstwo ręcznie klejonych różyczek (poza białymi) i pączków :)

 
 

 
Kartka wykonana dla SPS, zachęcam zerknijcie jaka cudna nagroda czeka na zwycięzcę ;)

Karteczkę zgłaszam też na wyzwanie w Namaste
http://swiatnamaste.blogspot.com/2014/02/14-wyzwanie-z-mioscia.html
wyzwanie Szuflady
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/02/nowe-wyzwanie-szuflady-zainspiruj-nas.html
 
oraz wyzwanie bloga Na strychu u mnie maliny z czekoladą baaardzo mleczną i białą :)
 

22 komentarze:

  1. Zawsze mówiłam, że opakowania są równie, jeśli nie bardziej, ciekawe, co zawartość! Ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetna! świeża i lekka, taka piękna kompozycja! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka- śliczna kompozycja kwiatowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ramka po napisie prezentuje się bosko. Ot i warto iść za twoim przykładem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ... choć zupełnie nie w moich kolorkach:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :) Śliczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompozycja przepiękna, a tekturkę po napisie zdarza mi się identycznie wykorzystywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kartka wygląda jak dzieło sztuki... Ładne kolory, delikatna i wykonana z dbałością o szczegóły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i elegancka!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bukiet kwiatów, mnie podoba się jeszcze ta zawijaskowa tekturka, świetnie uzupełnia całą kompozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita jest!!! Cudowna kompozycja... i te różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna....cudna ta kwiatowa kompozycja i firanka dodaje uroku..

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka karteczka:))
    Zapraszam Cię serdecznie do zabawy Liebster Blog:)) http://shirohana-s-place.blogspot.com/2014/02/wyroznienie.html
    Pozdrawiam:)
    Shirohana

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny pomysł z tłem!!!:)...efekt powalający...śliczna kolorystyka i kompozycja- baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło niezwykle elegancko

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, delikatna i bardzo romantyczna kareczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszło bardzo romantycznie i bardzo elegancko, podoba mi się wykorzystanie tekturki po napisie :) wiele osób na pewno by ją wyrzuciło, pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czysto, elegancko, pięknie skomponowane. Nie trzeba nic więcej! Przepiękna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń