niedziela, 9 lutego 2014

Mediowy kalendarz

Poszalałam sobie ... zobaczcie sami ... efekt końcowy całkowicie mnie zaskoczył. Miało być różowo i kobieco ;) hihi a wyszło coś zupełnie innego.
To przeróbka kalendarza z jakąś paskudną okładką ... ale jest ciekawy, niezbyt duży, z zamknięciem na gumkę, więc skusiłam się na przeróbkę ... Kalendarz nie posiada dodatkowych ozdób, żeby nie niszczyły się w torebce...





i z tyłu




Kalendarz zgłaszam na wyzwanie Scrapki-wyzwaniowo - koła u mnie są to malutkie kółeczka, większe były pod spodem, ale podczas burzliwego procesu twórczego zniknęły pod warstwami pasty strukturalnej ;)

W pracy wykorzystałam maski Stempell & Kartoon literkową (chociaż mało ją widać) i maskę kropeczki.
http://stempellikartoon.blogspot.com/2014/01/zainspiruj-nas-edycja-2.html

15 komentarzy:

  1. superowy jest!
    rewelacyjny efekt mediowy - strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny notesik. podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta historia o przepoczwarzaniu z paskudnego kalendarza, przez coś kobiecego i różowego po ten ostateczny nitowo-metaliczny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny! Cudowna fakturka Ci wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest!!!!!!
    gratuluję :) i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, coś bardzo w moim stylu :) Ostatnio też miałam przygodę z kalendarzem, tylko mój był robiony od początku do końca - wycinanie kartek, zszywanie, kombinowanie jak umocować okładkę, wypełnianie we wnętrzu datami i innymi. Świetna zabawa, tylko trochę czasochłonna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta maska jest świetna, faktura wyszła genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great texture!!!! Love it! Thanks for playing with us!

    OdpowiedzUsuń