czwartek, 20 lutego 2014

Nic innego tylko...

kolejne LO :)

No wiem, wiem, że się powtarzam, ale cóż ja na to mogę poradzić, jak teraz tylko do LO mnie ciągnie ;) ...
I tym razem scrap z moim Mikołajem, zdjęcie przedstawia gościa idącego na rozpoczęcie roku szkolnego (pierwszej klasy). Hihi wiecie jaki był szczęśliwy, że nie będzie już przedszkolakiem ...







Do powstania LO zainspirowały mnie wyzwania, więc swoją pracę zgłaszam :

na konkurs Scrappassion -  temat Szczęście (Mikołaj był bardzo szczęśliwy, że w końcu idzie do szkoły, że nie będzie już przedszkolakiem ... na drodze znaleźliśmy grosik, który oczywiście musiał mieć swoje miejsce na scprapie)

Skorzystałam z mapki Skissedilla
http://skissedilla.blogspot.com/2014/02/sketch-232.html

pracę zgłaszam na wyzwanie Tricksart - abecadło
 
Do uzyskania tła wykorzystałam maskę ABC Stempell & Kartoon
http://stempellikartoon.blogspot.com/2014/02/zainspiruj-nas-edycja-3.html

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje scrapy w każdej ilości! Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. a niech Cię ciagnie.. mozemy sobie popodziwiać !

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko - nie wiem co napisać - tło zrobiłaś rewelacyjne no i ten gość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tło, w ogóle pooglądąłam Twoje LO-y te ślubne i nie tylko i jestem pod wrażeniem, przyznam, że inspirujesz, oj inspirujesz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Loooove your page!

    Thanks for playing along with us at Skissedilla:-)

    OdpowiedzUsuń